WELCOME






'WELCOME TO MY BLOG
SUASANA SENJA'

KAWAN-KAWAN

PENGIKUT TEGAR

15 November 2010

VOTE

Salam sejahtera kepada semua
semoga sihat selalu hendaknya.

oh ya, hari ini hari isnin, orang kata monday blues..kuikui.
biasalah baru start kerja setelah bercuti sabtu dan ahad.

hari ini tak ada benda yang pelik atau luar biasa pun yang berlaku.
sehingga aku membuka email aku.

sebenarnya email ini aku terima daripada kenalan internet yang aku lupa mcm mane aku knl dia..haha.

Israel vs. Palestine | Share your opinion about Gaza Strip conflict! - Free-opinion.com - Your opinion matters - express yourself!


dia ada bg 1 link, so aku click je link @ email tu keluar paparan seperti di bawah ini.


mula-mula aku ternampak vote ni aku rasa semacam je,
aku pun scroll la mouse aku ke bawah lg dan aku baca beberapa komen-komen daripada
pengundi-pengundi lain.

perebutan tanah antara palestin dan israel ni dah lama bermula. dari dulu lagi.

kalau korang nak baca komen yang banyak aku bg link ni pada korang blogger sekalian.

SINI

YANG BAIK JADIKAN TELADAN,
YANG BURUK BUANG DALAM TONG SAMPAH

SELAMAT BERFIKIR


No comments: