WELCOME






'WELCOME TO MY BLOG
SUASANA SENJA'

KAWAN-KAWAN

PENGIKUT TEGAR

11 November 2010

Layout

aduh, hari ini dalam sejarah.
kira-kira pukul 3 ptg datang lah supervisor, sbnarnya merangkap penolong pengurus
operasi kilang ni...

dia sergah aku, aku pulak mata dah kuyu.
sedang baik die sergah aku semacam je, terus segar mata..haha

tetibe dia cakap, zaki saya nak awak buat 1 layout untuk tempat ni.
layout awak kene dapat persetujuan dpd pekerja yang berada di department itu.

so aku pun mula teringat dulu-dulu yang aku belajo dekat u dulu..excited la ni...mata kuyu pun dah macam terbeliak dh, cume tak terkeluar lg la..haha.

aku pun mula la dengan melakar 1 persatu plan aku ni...
sambil aku tanya diorang, amacam pelan ni.

diorang diam la pulak, riaksi muka macam tak berminat.
bila aku cakap kita ubah ni kpd ini, diorang wat muke macam tak suke.

pokoknya yang aku rase macam tunggul ni ape aku cadangkan diorang macam tak suke.
aku pun angkat sana, angkat sini.

diorang mula lah bergerak dan menggerakkan punggung diorang.
last pelan aku kemana ntah aku pun tak hiraukan.

dah la sesak banyak meja, bila aku cakap kita keluarkan meja ni kasi lebar tempat, diorang tak mau. diorang sayang sgt la dekat meja tu. berape banyak meja nak simpan pun aku tak faham.

diorang mang tak mahu ubah ape-ape. aduh aku pun naik bosan.
last dekat pukul 5 aku pun ada keje, aku pun pergi la buat kerja aku. settle keje aku aku tengok diorang tergelak-gelak.

aku pun tak faham la.
aku pun teringat soalan dalam exam aku dulu.
'kenapa orang susah terima perubahan'...lebih kurang kot.

last aku pulak kene sound dengan supervisor tu, walhal tu bukan bidang tugas aku.
ada ke patut..esok aku nak try lg approach lain pulak.tengok ada kesan tak..haha...sekian perkara lucu yang berlaku pada hari ini.

sampai jumpa esok ya...hihi

No comments: