WELCOME






'WELCOME TO MY BLOG
SUASANA SENJA'

KAWAN-KAWAN

PENGIKUT TEGAR

20 September 2010

graduan diwajibkan!

"Graduan diwajibkan mengisi Sistem Maklumat Kajian Pengesahan Graduan 2010 Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)".

begitulah ungkapan yang termaktub di dalam surat yang diterima daripada UTHM.
saje je nak war-war kan penda alah ni, kalau dah tahu tak mengapalah. cuma yang belum tahu atau mungkin tak perasan dapat jugak saya membantu..hihi.

saya baru je menjawab soalan-soalan yang di ajukan..hihi.macam jawab exam pula rasenya.hihi. tak mengapalah, semua ini untuk kemajuan pendidikan negara. ikhlas menjawab nya ye.hihi.

Majulah pendidikan untuk diri sendiri.hihi


2 comments:

Anastasia Ann said...

kami dulu wajib jawab sebelum konvo.

zaki pmb said...

memang pn. tp saya check tetibe dia ckp 'ic tak berpadanan'haha..cuak jugak.rupa-rupanya ada 3 org sama kes mcm sy...fuhh at last going to graduate.