WELCOME






'WELCOME TO MY BLOG
SUASANA SENJA'

KAWAN-KAWAN

PENGIKUT TEGAR

16 September 2010

bil tertunggak

opsss...hye semua sekalian rakyat malaysia yang cemerlang, gemilang dan terbilang. sori la, sudah agak lama tidak mencoretkan sepatah dua kata di dalam suasana senja ini. bukan apa seperti semua sedia maklum, selepas menjalani ibadah ramadhan plan menyambut syawal pula.

macam mana sambutan syawal kalian?...agak terlewat untuk saya mengucapkan 'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI' kepada sekalian rakyat malaysia tidak kira agama, bangsa mahupun warna kulit..hihi.

di kesempatan ini, saya menyusun 10 jari beserta 2 tapak tangan memohon maaf andai kata saya ada menyakitkan hati mahupun perasaan orang sekeliling saya. hati lain-lain.minta maaf.

apa-apa pun, saya berharaplah la kalau makan kuih raya tu beringat, nanti berat badan naik pule..hehe.

saya rasa waktu pertengahan syawal ni pasti company-company akan buat majlis hari raya. syok nye kn, makan lg.untung-untung dapat duit raya..hehehe. bawalah bersama anak-anak kecil ketika berhari raya.hihi. yang tak ada anak kecil macam saya ini, bawak la anak tekak je..hihi.

akhir kata selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir & batin.

No comments: